WELCOME TO MY BLOG . DO FOLLOW && COMMENT OKAY :)

♥ SI JANTUNG HATI ♥

i'm addicted with DOMO KUN =]

Views








OMG !! comel sungguh DOMO KUN !! 
suke sgt2 . 
aku nakkkkk !!
aku nakkk kmpul byk2 .
ape ?? mcm budak2 ??
bia lha , ade ssh kn org ke ??
eshhhh , aku addicted kat domo kun kira okayy lg tw .
drpd aku addicted kat boyssss .
euwwwww .
HAHAHAHA .
sorrryy **

seriusly , dlu kan aku mmg tak suke kat domo nie .
pelik juga ble tngok rmai gurl yg mnt kt domo .
tbe2 je aku da jd addicted kat domo yg kiut miut nie =]
nak mnx kat cik abg , aku skang da single .
so kne lha beli pky duit sndiri je kan .

takpe takpe , its okayy
jnji hati puas kan .
aku nak domo yg kaler pink tuhhh .
tak twu r ade ke tak kat pasaran skang .
klu ade , nak je aku beli an .
nak beli yg kaler pink && coklat .
nak kumpul buat koleksi .

I <3 DOMO KUN ^^

♥ Puas hati? LIKE je :)

2 orang budak HOT :):

Jennifer K said...

I would like to use your photot for my facebook picture (the bottom one with the candy hearts), if that would be ok?

iqa norezan said...

@Jennifer Kokay dear :)

TERIMA KASIH SUDI MELAWAT BLOG EQA. SILA DATANG LAGI OKAY :)