WELCOME TO MY BLOG . DO FOLLOW && COMMENT OKAY :)

♥ SI JANTUNG HATI ♥

ayat BAIK PUNYA

Views

hye readers , korang ape khabar ? sehat tak arinie ? yebaaa , tak lama lg nak puasa . 
aku excited gila-gila nieyh !! 
boleh pegi bazar ramadhan tiap-tiap petang dengan ibu .
wahhh borong habis lahh kan . hahaha 
tapi , yang sedihnya , tahun nie tahun pertama aku sekeluarga berpuasa && raya tanpa abah di sisi .

kalau tiap-tiap tahun , bangun sahur je , ade abah .
aku yang salu tolong kejutkan abah . heeee .
rindu sangat kat abah !
tapi start tahun nie , da takde da . sedih plus plus :'(
tahun nie kat umah , aku berbuka && bersahur dengan ibu && angah je .
along dok PD , mybe weekends je dia balik .

kalau nak diikutkan , aku kat rumah berdua je dengan ibu .
tapi nasib baik lahh angah cuti semester lama , sampai raya .
so takde lahh sunyi sangat , sebab angah ade .
ade jugak lahh orang laki kat umahh , 
kalau tak , aku berdua je lahh dengan ibu . PEREMPUAN !

okayy okayy , back to story kita arinie .
aku ade satu ayat best jugakk lahh kalau dibaca .
tapi bukan aku yang buat lahh , aku amek dari member facebook aku .
menarik pada pandangan mata aku .
nak tahu ape ayat nye ? 
heyy heyy , sabar lahh sikit . haha

ini lahh ayatnya ,
" jadi wanita cantik kadangkala memang susah . lelaki tidak selalu mencintai kita , tetapi seringkali cuma menginginkan kecantikan kita . wanita yang kurang cantik pula , biasanya lebih bertuah kerana apabila seorang lelaki mencintainya , bererti lelaki itu benar-benar mencintainya "

da bace ?
so apa pandangan korang dengan ayat di atas tuhh ?
tak tahu lahh , kalau korang rase ayat tuhh biasa-biasa je .
tapi pada aku , its so special .
memberi satu makna yang agak mendalam .

kenapa kita perlu memilih seseorang berdasarkan rupa paras semata-mata ?
kemon lahh !
kecantikan nie tak kan bawa ke mana-mana lahh sayang .
biar lahh tak cantek , tak hensem sekalipun ,
asalkan si dia ikhlas mencintai kita , dapat terima diri kita seadanya .
kan kan ?

aduhh , apa aku merepek nie ?
hahaha .
sorry kalau aku da melalut k .
aku nie hanya lahh budak-budak yang baru nak mengenal apa itu cinta .
so aku takde pengalaman banyak sangat pasal cinta .
cinta monyet tuhh ada lahh . hahaha 
sorry sekali lagi kalau aku tak patut nak berbicara pasal cinta .
aku hanya lahh meluahkan apa yang aku rasa patut untuk aku luahkan .

p/s : ayat tuhh aku amek dari syazmira syaira 

okayy chaww ! :)

♥ Puas hati? LIKE je :)

0 orang budak HOT :):

TERIMA KASIH SUDI MELAWAT BLOG EQA. SILA DATANG LAGI OKAY :)