WELCOME TO MY BLOG . DO FOLLOW && COMMENT OKAY :)

♥ SI JANTUNG HATI ♥

imissmydad :'(

Views assalamualaikum blogger. selamat petang. aku baru je bangun tidur nih. entah kenapa aku jadi rindu kat arwah abah. bangun-2 je aku terus menangis. betul-2 rindukan arwahabah. aku terus sedekahkan al-fatihah untuk arwah abah. khamis aritu aku tak dapat nak sedekahkan bacaan yassin untuk arwah abah. aku 'cuti'. erm. dah lah aku tinggal kat rumah sorang-2 nih.

sekarang layan fesbuk pulak sambil dengar THR GEGAR. lagu dah lah semuanya sedih-2 pulak tuh. haha. mananya tak meleleh air mata nih. aku tak tahu lah kenapa sejak aku 'cuti' aritu, perasaan aku nih jadi makin sensitif. emosi tak tentu pasal. aishh. macam-2 lah kan? 

papepun, buat arwah abah tersayang, al-fatihah :')

♥ Puas hati? LIKE je :)

0 orang budak HOT :):

TERIMA KASIH SUDI MELAWAT BLOG EQA. SILA DATANG LAGI OKAY :)