WELCOME TO MY BLOG . DO FOLLOW && COMMENT OKAY :)

♥ SI JANTUNG HATI ♥

just about me ~ kebosanan .

Views

hye my dearest blog. rindu seyh sebab dah lama tak update. agak busy andd takde story yang aku nak share kat sini. aku kembali pada blog harinih sebab aku rasa amat lah bosan. haiyoo, tak tahu nak buat apa, so aku jenguk-2 lah blog aku nih. ngee.

lets talk about myself. okayy, masalah aku pasal kawan sudah selesai. syukur alhamdulillah. aku andd dia pun dah bercakap seperti biasa, berstory seperti biasa. cuma dengan seorang kawan lelaki aku ' B ' je masih belum bertegur sapa lagi. biarlah dia. dia takmo cakap dengan aku, takkan lah aku nak tergedik-2 dekat dia kan? insyaallah, kitaorang akan kembali seperti dahulu kala. just tunggu masa je. spm pun tinggal lagi 16 hari. ouh tidak! cuak seyh! kalau dekat sekolah, tak terasa pun kehangatan spm tuh sebab memekak dengan kawan-2 yang masing-2 kepala gila tuh. haha. sorry geng! tapi bila dekat rumah, tiba je waktu malam, waktu study, dengan automatiknya, kehangatan spm tuh akan muncul semula. jeng-3.

spm start 14 november 2011 andd paper last aku, paper KIMIA. aku spm tak lama pun. 2 or 3 weeks je. kenapa? sebab aku amek 8 subjek la. adeyh. aku dah drop AKAUN. huhu. kesian sebab aku andd kawan-2 aku digelar BUDAK TAK CUKUP SUBJEK. whattheheck kan? -,- tapi ada gak yang drop akaun tuh, dorang amek subjek tasawwur islam. aku mula-2 memang nak amek, tapi tukar fikiran last-2 minit. haha. okayy kalau cakap pasal plan aku lepas spm, memang banyak woo. yang paling penting kena buat ofkoslah amek lesen kete, pegi holiday dengan family andd hang out with my friends. gempak kan? tak sabar pulak nak abes spm nih. padahal cuak sebenarnya nih :)

harap-2 result aku nanti membolehkan aku masuk UITM. amin :) pilihan aku semestinya KEDAH andd MELAKA. MELAKA sebab dekat dengan kampung halaman aku, KEDAH pulak sebab aku memang minat nak dok sana. tak tahu lah kenapa. lagipun angah aku study kat kedah jugak. ada lah jugak family kat sana nanti. wah tak sangka aku sekarang dah dewasa, 17 tahun. andd akan melangkah ke menara gading && alam pekerjaan. kadang-2 terasa macam aku nih masih kanak-2 lagi, yang sering dimanjakan oleh ibu andd arwah abah. rindu sangat kenangan-2 lama bersama arwah abah. semua tuhh akan tetap segar dalam ingatan aku sampai aku mati nanti. insyaallah. aku takkan lupakan arwah abah!

pasal hati pulak? haha. takde apa yang menarik untuk aku share pasal hati nih. yang penting sekarang, aku happy bersama si dia. aku tamo mengharapkan lebih-2 pada hubungan yang terbina nih. sekarang memang dia yang terutama dalam hati ini, tapi esok lusa kita tak tahu kan? sebab pasal jodoh semua nih keje ALLAH. aku hanya mampu berserah padaNYA. biarlah aku dapat seorang suami yang mampu memimpin aku ke arah kebaikan. insyaallah suatu hari nanti akan tiba saat itu :)

# mahu OFFLINE. study time. esok aku pegi SSA final piala malaysia HOBEN JANG HOBEN vs PETEH GANU PETEH. harap-2 negeri aku menang. papehal aku akan update nanti. kbai, assalamualaikum.

♥ Puas hati? LIKE je :)

0 orang budak HOT :):

TERIMA KASIH SUDI MELAWAT BLOG EQA. SILA DATANG LAGI OKAY :)