WELCOME TO MY BLOG . DO FOLLOW && COMMENT OKAY :)

♥ SI JANTUNG HATI ♥

:')

Views

dah lama aku tak update blog. dah berhabuk da pun. haha. arinih ari ke 4 SPM. paper math td susah wokk! papepun, aku dah buat dah pun. so, tawakal je la. harap-2 dapat lah A or credit. amin :)
esok memang takde paper, tapi ada majlis persaraan pengetua && gpk hem && gpk 1. ade member aku yang datang, ade yang malas datang. aku memang nak datang, tapi disebabkan demam aku nih datang balik, so aku tak datang sekolah esok. yupp, 3 hari sebelum spm, aku memang dah demam. then sekarang, demam tuh datang balik. huwaaaa! nasib baik esok memang takde paper an. boleh lah berehat malam nih sambil tengok bola MALAYSIA vs INDONESIA :)

weyy aku sedih sangat-2 nih, sebab tuh aku carik blog nih. tak twu nak luahkn sape. pasal kawan baik aku tuu. dia buat hal lagi. salah aku ke, sampai dia tak tegur aku? aku penat! penat dengan semua nih. dulu tak baik, then okayy. sekarang tak baik balik. dah lah tengah spm sekarang nih, nak hadap perangai dia lagi. takpe lah, aku dengan merendah diri mengaku, semua nih berpunya dari aku. aku betul-2 minta maaf! 29 nov hari terakhir kita jumpa kan? dan pasnih kita tak jumpa lagi. aku harap kau tak lupakan aku. aku tahu, memang aku selalu dengan asu. mungkin kau ade perasaan kurang senang bila aku rapat dengan asu. tapi plis la, kau fikir balik, kenapa aku rapat dengan asu? bukan aku nak kata asu better dari kau, tapi asu tak penah buat aku macam kau buat aku. sorry! macam tadi, aku duduk sebelah mina. kau tegur mina, aku yang sebelah mina kau tak tegur. kau langsung tak pedulikan aku,. apsal? 

okayy! salah aku! sumenya salah aku sebab aku rapat dengan asu. so takyah la kawan dengan aku lagi. kau kawan lah dengan orang lain yang boleh faham kau. yang tak sakitkan hati kau. sebab aku nih tak penah faham kau, aku nih selalu sakitkan hati kau. weyy walaupun kita dah menjauh sekarang, hakikatnya, aku masih sayangkan kau lah. aku stil anggap kau bestfren aku. dulu, kita sangat rapat. mana pegi berdua. sekarang? takpun. erm aku redha. aku tak kisah la ape terjadi dengan kita lg pasnih. hope kau bhgia dengan hidup kau! semoga kau sukses. aku masih ade keluarga yang sayangkan aku :')

♥ Puas hati? LIKE je :)

0 orang budak HOT :):

TERIMA KASIH SUDI MELAWAT BLOG EQA. SILA DATANG LAGI OKAY :)