WELCOME TO MY BLOG . DO FOLLOW && COMMENT OKAY :)

♥ SI JANTUNG HATI ♥

abah , aku rindu padamu !

Views


lagu mawi nie dah jadi lagu faveret aku sekarang . lirik yang menyentuh hati . dengar-2 lah ye . AYAH , AKU RINDU PADAMU !

ayah...
aku rasa sunyi sejak kehilanganmu di dunia ini
di saatku meniti kejayaan ini

ayah...
aku menyanjungi jasamu yang terlalu agung buatku
tak dayaku membalas 
jasa dan budimu

tanpa kamu
hilanglah haluan hidupku
terasa seksanya di jiwa ini
tak dapatku membalas jasamu
di dunia ini

di pagi raya
ku pohonkan kemaafan, keinsafan
ku doakan agar rohmu
dicucuri rahmat Ilahi
oh ayah..

tanpa kamu
hilanglah haluan hidupku
terasa seksanya di jiwa ini
namun aku tetap redha
apa yang mendatang


di pagi raya
ku pohonkan kemaafan, keinsafan
ku doakan agar rohmu
dicucuri rahmat Ilahi
oh ayah..


ayah...
aku rasa sunyi sejak kehilanganmu di dunia ini
di saatku meniti kejayaan ini


#al-fatihah buat arwah ayahanda ku yang tercinta , NOREZAN BIN HASSAN yang telah kembali ke rahmatullah pada 22-09-2010 . semoga rohnya dicucuri Ilahi dan di tempatkan bersama insan-2 yang diredhaiNya . 




♥ Puas hati? LIKE je :)

0 orang budak HOT :):

TERIMA KASIH SUDI MELAWAT BLOG EQA. SILA DATANG LAGI OKAY :)