WELCOME TO MY BLOG . DO FOLLOW && COMMENT OKAY :)

♥ SI JANTUNG HATI ♥

berjalan sakan :D

Views yeahh , jalan jalan dan jalan ! bapak best siot berjalan-2 . heeee :D dah la aku nie memang kaki jalan . bila nak raya nie memang best pegi jalan-2 . malam tadi je aku pegi merayau kat senawang && ampangan . perghh kat ampangan padat dengan manusia weyy . semuanya shopping last-2 minit . dah lah gerak malam tadi dari rumah pukul 10 , singgah tengok bola kat stadium dulu . friendly N9 lawan SELANGOR . nama pown just friendly kan , so takde lah ramai mana pown orang yang datang . tambah-2 puasa plus dah nak raya nie kan .

dah lah kat stadium malam tadi orang-2 ramai bakar mercun . whattheeeee ! heshh geram doe aku . tahu lah sekarang musim raya an , tak yah lah nak bakar depan-2 aku . terkejut beruk aku && budak-2 nie . takde sivik punya orang ! nasib baik lah kan malam tadi N9 1 - SELANGOR 1 . okayy lah kan daripada takde langsung . wehhheee dah lama tak datang stadium tengok N9 beraksi . walaupown just friendly takpe lah , terubat jugak rindu aku . lalala

bola malam tadi pown habis pukul 12 , then terus pegi ampangan . datang-2 je memang dah padat dengan orang ramai . ingatkan bila datang ampangan nie , tempat yang padat macam nie , takde lah terserempak dengan orang yang aku kenal an . tup-2 terjumpa pulak sorang classmate && budak batch aku . tapi ye lah kan , seremban je . seremban mana besar pown . pusing-2 jumpa gak orang yang kita kenal . aku pegi ampangan just beli selendang je lah . dah tu je yang belum aku beli an .

lepas bershopping , perut pown dah berbunyi lapar . tapi sebelum mencekik kat KFC , singgah senawang kejap . sampai kat senawang dah pukul 2.30 , so orang dah tak ramai mana . pegi senawang kejap , sebab kak shalina nak pegi tengok wedges . tapi tak jadi beli lah pulak , sebab wedges yang dia nak beli tuh dah takde . aish . lapar lapar lapar ! tu je yang dapat aku bagitahu . jam pown dah menunjukan pukul 3 , hah terus bersahur lah aku . makan snack plate je , tp alhamdulillah kenyang weyy . sayangnya ayam tuhh masin , air pown minum air strawberry . makanan wajib aku , chezzy wedges dah takde . wahh sedih bai . lapar punya pasal , licin gak ayam tuh aku sebat . hahaha :P bak kata kak suliza , kuat makan gak aku nie . nampak je macam tuh , tapi kuat makan an . beselah tak nak menunjuk . haha . kak shalina memang tahu dah aku nie budak gemuk kuat makan :P

sampai umah dah nak subuh . 5 minit kul 5 pagi kowt kalau tak salah aku , sampai umah . pergg memang terbaik kan weyy ? mengantok plus penat jangan cakap lah kan . tak penah aku kua berjalan balik lambat macam tuh . kih3 . lepas solat subuh , baru lah aku tido . psst psst , aku bangun lambat arinie . buruk perangai towl anak dara sorang nie :P jap lagi , dalam kul 5 , aku , angah && budak-2 nie mau kua seremban lagi . wuhuu best-2 . berbuka kat lua pulak tuhh . EQA NOREZAN kuat bejalan && kuat makan :)





♥ Puas hati? LIKE je :)

0 orang budak HOT :):

TERIMA KASIH SUDI MELAWAT BLOG EQA. SILA DATANG LAGI OKAY :)