WELCOME TO MY BLOG . DO FOLLOW && COMMENT OKAY :)

♥ SI JANTUNG HATI ♥

FAKE SMILE :)

Views

hye peeps! nampak tak pic aku kat atas nih? senyuman lebar gitu. comey tak? comey kan? haha. ops kan dah terperasan dah. walaupown masalah aku dah selesai, tapi kadang-2 hati nih rasa sedih jugak, sayu jugak. tak tahu lah kenapa kan. makin dekat nak spm nih, makin macam-2 perasaan datang. apa boleh buat kan? terima je lah. aku sorang je yang rasa semua kesakitan dan keperitan nih. biar aku yang terluka, biar aku yang tanggung rasa sakit nih, janji orang yang aku sayang tuh tak terluka. baik kan aku? ye lah, lebih pentingkan perasaan orang. hurm hati aku, aku je tahu nak mengguruskannya kan? okayy lah, malas nak bebel panjang-2. sebelum aku out, aku tinggalkan korang dengan ayat di bawah nih. hee. bye.

" I hope this smile will never be lost in my life. I smile to hide the hurt. I laugh to chase away the tears. But, if you look into my eyes, you will see all my pain hidden there. "

♥ Puas hati? LIKE je :)

0 orang budak HOT :):

TERIMA KASIH SUDI MELAWAT BLOG EQA. SILA DATANG LAGI OKAY :)