WELCOME TO MY BLOG . DO FOLLOW && COMMENT OKAY :)

♥ SI JANTUNG HATI ♥

aku kawan yang jahat ke? =,=

Views assalamualaikum blog ku yg comel. hah dah tak betul dah aku nih, bagi salam kat blog. blog mana boleh jawab salam lah eqa oi! haha. #saja buat lawak, nak bagi hati nih ceria balik :)

erm entah lah, tak tahu nak cakap macam mana lagi dah. aku kawan yang lupakan kawan? sombong? berlagak? pentingkan diri dan bila susah baru nak mencari? aku minta maaf lah wey, kalau memang betul aku macam tuh. aku takde niat nak sombong, mahupun berlagak dengan kau. seriusly, aku sekarang kalau online fesbuk, bukannya lama mana. just untuk check notification tuh je. aku tahu aku dah lama tak tegur kau, tak text kat num kau macam dulu-2 tuh. tapi tak bermakna aku lupa kau.

malam tadi kita ada chat kejap kan? then kau tiba-2 senyap, tak balas chat aku. aku ingatkan kau bz ke hape, so aku pun offline lah. then baru nih hah aku online fesbuk, kau anta kat inbox dan wall aku. kau kata aku jahat tahap dewa, sombong, berlagak semua. untuk kesekian kalinya, aku minta maaf. aku takde niat nak sombong dengan kau. aku pun dah lama tak text siapa-2, termasuk pakwe aku sendiri. kalau kau tak caye, kau tanya lah nash. aku dah malas nak text, nak online sangat. untuk pengetahuan kau, ibu aku dah bising sebab aku selalu sangat online. tolong lah faham aku untuk saat nih.

tapi kalau kau still nak remove aku dari friendlist fesbuk kau, dipersilakan. terima kasih banyak-2. aku dah tak tahu nak cakap apa lagi. memang betul cakap kau, aku sombong dan berlagak. btw, terima kasih selama kita berkawan, kau baik sangat dengan aku. semoga kau maafkan aku lah, spm dah dekat, aku malas nak carik pasal dengan orang :)

♥ Puas hati? LIKE je :)

0 orang budak HOT :):

TERIMA KASIH SUDI MELAWAT BLOG EQA. SILA DATANG LAGI OKAY :)