WELCOME TO MY BLOG . DO FOLLOW && COMMENT OKAY :)

♥ SI JANTUNG HATI ♥

18 - 12 - 2011

Views


Eqa with Ayish :)
Adoi batuk ni makin hari makin teruk. huwaaa! bila lah nak elok. demam pun menyerang balik. seksa-2. hurm semalam pegi kenduri kat seremban pastu terus pegi PD pulak. otw balik dari PD, batuk aku makin teruk seyh. macam nak mati aku rasa. kat umah lak malam tadi muntah-2. hadoyy. dalam kekalutan aku sakit tu, entah kenapa ingatan aku pada abah makin menebal. abah, adik rindu lah dekat abah. da lama kan adik tak datang ziarah abah? sejak ibu sakit ni, sejak duduk umah nenek, da lama tak datang ziarah abah. adik doakan abah tenang di sana ea :')

Kadang-2 aku rasa nak pegi jauh je dari sini. harap sangat aku dapat sambung belajar kat tempat yang jauh sikit dari sini. kedah la tempat pilihan aku. bukan niat aku nak menjauhkan diri dari keluarga, cuma aku just nak hidup berdikari kat tempat yang jauh. membawa diri mungkin. nak tengok-2 tempat orang. time ni la aku boleh tengok-2 tempat orang kan? asyik dok kat tempat sendiri je. doakan aku dapat sambung belajar ea? bila fikirkan result spm kua tak lama lagi (padahal lambat lagi), kecut perut gak wey. hope aku dapat result yang cemerlang, dan dapat masuk universiti. amin !

Okay lah, aku kena out dulu. kejap lagi my love balik. my love? laa sepupu aku berusia 1 tahun tu. ayish namanya. tak sabar nak main-2 dengan dia. sangat manja dengan aku. muah-2 dekat pipi dia. kbye, assalamualaikum :)

♥ Puas hati? LIKE je :)

0 orang budak HOT :):

TERIMA KASIH SUDI MELAWAT BLOG EQA. SILA DATANG LAGI OKAY :)