WELCOME TO MY BLOG . DO FOLLOW && COMMENT OKAY :)

♥ SI JANTUNG HATI ♥

02 - 11 - 2012

Views

02 November 2012, welcome Novermber, goodbye Oktober. Dah lama aku tak update blog. Maybe sebab malas nak update kot. Haha sorry. Minggu depan result final aku akan keluar, 09 November. Hm makin dekat dengan tarikh tu, seriusly makin tak senang duduk aku memikirkannya. Makin migrain la aku! 

Semalam kan, monthsarry aku dengan Gemok tu. Haha ehem! baru 4 bulan, tapi bahagia sgt dengan dia. Dia pernah buat aku ketawa, menangis, suka, sakit hati semuanya lah. Thanks awak, sebab sentiasa ada untuk saya. Dan saya harap awak akan bersama saya sampai bila2. Kalau lah kita dapat sama kampus kan best. Harap sangat dapat, boleh awak jaga saya kan? Tapi kalau tak dapat pun takpe lah, janji kita tahu status diri kita. Saya awak punya, awak saya punya :)

Dia baru balik dari Indonesia, holiday dengan family dia. Siap belikan Domo lagi. Sumpah terharu sangat. Dia sekarang makin sweet laaa. Ofkos aku suka. Melting sangat & rasa macam inlove semula dengan dia. 



Comel kan Domo ni? Act aku nak Domo yang besar, sebab boleh peluk. Tapi takpe lah, dapat yang ni pun okay, still boleh peluk & cium kalau rindu kan? Thanks sangat awak. Saya tahu awak dah makin sayang saya kan? Macam saya la. Bila berjauhan ni macam2 benda kita belajar. Belajar Setia, Memahami, Rindu, Sabar & macam2 lagi lah. Memamg aku akui selama berjauhan dengan dia ni, aku selalu mengjengkelkan dia, selalu sgt kacau dia, padahal dia dah banyak kali cakap dia kerja. Maafkan saya, awak :') Saya cuma takut, takut kalau awak lupakan saya. Ternyata salah kan sangkaan saya. U always in my heart dear, tu je yang awak selalu cakap kat saya. Awww melting!

17 hb nanti, Insyaallah kalau takde halangan, aku nak jumpa dia. Rindu kot. Sebulan tak jumpa. Kalau dulu, boleh la selalu jumpa. Selalu jumpa pun asyik gaduh je. Haha aku pun tak faham, kenapa lah kitaorang ni selalu sangat gaduh. Gaduh2 pun hati still sayang dia jugak. Tak pernah rasa sayang sangat kat laki cam aku syg dia ni. 1st time rasa syg camni sekali. Mungkin aku dah mula serius dgn dia, umur pun dah 18, aku mahukan sebuah hubungan yang serius. Takmo main2 lagi dah. Aku harap dia pun cam tu jugak la kan :)

"AMIN EZAME KAMAL ARIFF, KALAU AWAK BACA BLOG NI, SAYA NAK AWAK TAHU, SAYA SAYANG AWAK SANGAT2, MAAF DI ATAS KEKURANGAN DIRI INI. SAYA AKAN CUBA JADI YANG TERBAIK UNTUK AWAK. AWAK BUKAN YANG PERTAMA DALAM HIDUP SAYA, TAPI SAYA HARAP AWAK LAH YANG TERAKHIR DALAM HIDUP SAYA. TERIMA KASIH KERANA MENCINTAI & MENYAYANGI DIRI INI. HATI SAYA UNTUK AWAK SELAMANYA, INSYAALLAH :')"
Si Gemok saya :)

Celebrate bithday si dia :)

Loving couple. HAHA :)

"SEMOGA HUBUNGAN YANG DIBINA INI AKAN BERKEKALAN HENDAKNYA. AMIN."







♥ Puas hati? LIKE je :)

0 orang budak HOT :):

TERIMA KASIH SUDI MELAWAT BLOG EQA. SILA DATANG LAGI OKAY :)