WELCOME TO MY BLOG . DO FOLLOW && COMMENT OKAY :)

♥ SI JANTUNG HATI ♥

02 - 01 - 2012

Views




Untuk post harini, aku nak story tentang PERBEZAAN CINTA DAN SUKA. hewhew. story pasal benda ni dah lapuk dah. kalau korang seach kat google, konfom jumpa punyalah. nak tahu kenapa aku post pasal benda ni? hmm sebab hati aku sekarang hmm, ntahlah, aku sendiri tak tahu nak kata acano lagi. macam-2 yang aku fikirkan sekarang ! malas nak cakap banyak, jom tengok apa perbezaan antara cinta dan suka ni :)

  1. Di hadapan orang yang kita cinta, hati kita akan berdegup kencang. tapi di hadapan yang kita suka, hati kita akan gembira.
  2. Di hadapan orang yang kita cinta, musim sentiasa berbunga-bunga. tapi di hadapan orang yang kita suka, musim itu cuma berangin sahaja.
  3. Jika kita lihat ke dalam mata orang yang kita cinta, kita akan kaku. tapi, jika kita melihat ke dalam mata orang yang kita suka, kita akan tersenyum.
  4. Di hadapan orang yang kita cinta, kita akan menjadi malu. tapi, di hadapan orang yang kita suka, kita akan tunjukkan imej kita yang sebenar.
  5. Di hadapan orang yang kita cinta, lidah kita akan kelu untuk berkata-kata. tapi, di hadapan orang kita suka, kita akan bebas untuk berkata apa sahaja.
  6. Kita tidak akan merenung mata orang yang kita cinta, tapi kita akan selalu merenung orang yang kita suka.
  7. Bila orang yang kita cinta menangis, kita akan turut menangis. tapi bila orang yang kita suka menangis, kita akan cuba buat dia tersenyum.
Okay done. banyak yang ada persamaan dengan perasaan aku sekarang. tapi biarlah aku pendam sahaja. itu lebih baik kan? :)

♥ Puas hati? LIKE je :)

0 orang budak HOT :):

TERIMA KASIH SUDI MELAWAT BLOG EQA. SILA DATANG LAGI OKAY :)