WELCOME TO MY BLOG . DO FOLLOW && COMMENT OKAY :)

♥ SI JANTUNG HATI ♥

17 - 02 - 2012

Views






I LOVE YOU - NAJWA LATIF

Mungkin kita pernah rasa tentang cinta
yang takdirnya bukan untuk kita

Mungkin ini adalah cara meluah cinta
tanpa berkata atau berpandang mata

Mungkin aku mencintaimu 
walaupun engkau tak pernah tahu
mungkin aku mencintaimu
tanpa lelah ataupun jemu

I'm sorry but I love you
I'm sorry if I miss you
even if I can't have you
you know i'll always be there for you

Mungkin kita tak bersama untuk takdirNya
tak mengapa asal kau bahagia

Biar aku mencintaimu
biar tiada siapa yang tahu
biar aku mencintaimu
dalam diam ataupun bisu

I'm sorry but I love you
I'm sorry if I miss you
even if I can't have you
you know i'll always be there for you

I'm sorry but I love you..... ;')

* * lagu ini untuk si dia yang ada rasa cinta, suka, sayang dan rindu di hati ini tapi aku sukar untuk meluahkannya. mungkin dengan cara ini saja yang mampu aku meluahkan. ya, aku memang sukar untuk meluahkan perkataan I LOVE YOU untuk dia yang aku sayang. maafkan aku ! biar aku mencintaimu biar tiada siapa yang tahu. biar aku mencintaimu dalam diam ataupun bisu !



♥ Puas hati? LIKE je :)

0 orang budak HOT :):

TERIMA KASIH SUDI MELAWAT BLOG EQA. SILA DATANG LAGI OKAY :)